Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Keputusan rasmi Topup Giveaway 2011

>Seperti yang aku janjikan pada entry bulan lepas, aku akan umumkan pemenang bagi Topup Giveaway yang dianjurkan bermula bulan lepas. Sepatutnya keputusan ni aku umum pada 1/3/2011 tapi akibat kekangan masa dengan assignment dan test, aku terpaksa tunda ke hari ni. Sory guys!

Mungkin selepas ni aku tak nak wat dah giveaway macam ni sebab susah nak pilih pemenang. 10 orang pemenang yang aku pilih ni mungkin korang tak berapa suka tapi seperti syarat yang aku tetapkan sebelum ni, pemenang dipilih berdasarkan slogan yang aku rasa paling menarik.http://www.blogger.com/img/blank.gif

Berikut adalah senarai pemenang bagi Topup Giveaway oleh wowberita.com:

1. http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
2. http://saingsaing.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
3. http://asnithechampions.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
4. http://zaiikulim.blogspot.com/2011/01/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
5. http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
6. http://syafiqorangmelaka.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
7. http://writetoboy.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
8. http://syiracontest.blogspot.com/2011/02/topup-giveaway-by-wowberita.html
9. http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2011/01/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html
10. http://all-contest-ga.blogspot.com/2011/01/topup-giveaway-oleh-wowberitacom.html

Seperti yang dijanjikan, setiap pemenang akan mendapat hadiah topup bernilai RM3 setiap seorang. Bagi yang kurang bernasib baik, anda telahpun mencuba yang terbaik tapi nak tak nak aku kena pilih jugak pemenangnya. Jangan lupa join segmen terbaru wowberita selepas ni ok. Tahniah buat semua pemenang!

Untuk setiap pemenang, sila emelkan nombor telefon korang ke kam_pungboy@yahoo.com, kalau boleh nombor Maxis dan Celcom sahaja.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: