Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Cara nak mengenali seseorang itu gay

>Entry ini khas untuk ditujukan kepada kaum lelaki iaitu berkenaan dengan gay. Apakah itu gay? Ok gay bermaksud keinginan seksual bagi seorang lelaki kepada kaum sejenis mereka.

Sama seperti lesbian tetapi lesbian adalah nama yang diberikan bagi golongan wanita yang mempunyai keinginan seksual kepada kaum wanita. Kebiasaannya gay wujud apabila seseorang lelaki itu mempunyai nafsu terhadap kaum lelaki dimana timbul perasaan cinta dan keinginan seksual terhadap kaum lelaki.

Disamping itu, terdapat juga sesetengah kaum lelaki yang semenjak kecil lagi sudah dilahirkan dengan perasaan yang demikian iaitu perasaan terhadap kaum sejenis (lelaki dengan lelaki). Adakah ini juga boleh dikategorikan sebagai gay?

Bagaimana nak tahu adakah anda seorang yang gay? Jom tengok gambar kat bawah ni:

Cuba perhatikan jari TELUNJUK dan jari MANIS anda. Jika kedua jari tersebut TIDAK SAMA panjang, maka anda adalah lelaki TULEN. Tapi jika jari tersebut SAMA panjang, anda mungkin tergolong dalam golongan yang gay!

Nota Dahi: Amacam? Terkejut ke? Sebenarnya anda tak perlu takut pun dengan info ni. Sekadar untuk berkongsi gambar yang aku jumpa semasa menGoogle jap tadi. Korang tak perlu percaya pun dengan gambar tu. Walaupun korang memang dilahirkan dengan mempunyai perasaan terhadap lelaki, mesti ada jalan untuk korang hapuskan perasaan tersebut. Tapi bagi yang sudah tersesat jauh (Senior GAY), masih ada jalan untuk anda bertaubat kerana pintu taubat bagi Umat Islam sentiasa terbuka. Fikir-fikirkanlah. Anggapkan ini sebagai hiburan yang boleh dijadikan panduan untuk anda.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: