Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Gambar wrestling penipu

>Masa zaman muda-muda dulu aku memang agak suka tengok wrestling (gusti) ni. Ye la masa tu The Rock tengah glemer la katekan. Walaupun masa tu aku dah tahu gusti ni menipu tapi tetap rasa nak layan gak.

Pelbagai aksi terbang atas gelanggang tu memang betul tapi sejauh manakah kesan kepada penggusti yang bertubuh sasa tu? Kalau pukul dengan kerusi ataupun tong sampah plak, nampak sangat keduanya diperbuat dari bahan yang lembut. Tapi yang menariknya penonton tetap ramai gak sampai golongan bapak-bapak pun layan. Kat bawah ni ada sedikit bukti aksi yang tak logik dalam wrestling.

Credits to 4gifs.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: