Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Tutorial tingkatkan kelajuan Mozilla Firefox

>Adakah anda seorang pengguna Mozilla Firefox? Adakah anda mahu kelajuan browser Firefox anda 8 kali lebih pantas? Ok untuk tutorial hari ni, aku ada terjumpa sebuah video macamana nak ubah setting Firefox supaya boleh tingkatkan kelajuannya.

Sebenarnya aku tak berkesempatan nak buat tutorial bergambar jadi aku ambil la video ni kat youtube untuk panduan korang semua. Diharapkan korang faham la yerk. Kalau ada apa-apa masalah korang tinggalkan je komen kat bawah tu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: