Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Lori berbogel di tengah jalan

>Apa yang korang nampak dengan gambar kat atas? Mestilah sebuah lori kan? Tak kan la nampak ‘kereta labi’ kot. Hakhakhak…Entry kali ni memang berkaitan dengan lori tapi apa yang istimewanya ialah apabila lori tu berbogel!!!

Amboi korang sebut pasal bogel je cepat nak tengok eh! Kalau gambar kat atas tu aku boleh kategorikan sebagai lori yang cukup sifat (normal la orang cakap). Tapi macamana plak bila lori berbogel? Haha…tengok la kat bawah ni:

Lori ni aku boleh kategorikan sebagai separuh bogel je

Ni lah yang aku kata lori bogel tu. Sakit perut aku tengok gambar ni. Credits to seorang member aku yang kacak sebab kongsi gambar ni.

Gambar hiasan: Kuat giler kan budak ni?

4 responses to “>Lori berbogel di tengah jalan

  1. Muhammad Burn January 31, 2011 at 2:06 pm

    >haha… saja je nak taruk keyword bogel tu kan…

  2. Tuan-Belog January 31, 2011 at 2:20 pm

    >@Muhammad Burnhakhakhak…dpt jgk mengesan nmpknya…keyword mahal tu bro…kne selalu main…

  3. Deez The Great February 1, 2011 at 5:57 am

    >naked lorry….hahaha nih lori jantan ke betine?kih3

  4. Tuan-Belog February 1, 2011 at 7:37 am

    >@Deez The Greathaha…xdpt nak pasti lg jantan ke betina..biasa yg suka bogel ni betina la kn?hakhakhak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: