Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>[Gambar] Pakaian renang yang paling jimat kos

>Korang suka berenang tak? Aku yakin kebanyakan daripada korang mesti suka berenang labih-lebih lagi dalam kolam yang berair biru macam dalam gambar kat atas ni kan? Ok hari ni aku nak kongsi sesuautu yang menarik.

Terlebih dahulu aku nak tanya korang. Korang sanggup ke beli pakaian renang macam yang digunakan dalam sesuatu pertandingan tu? Kalau tanya aku memang aku jawab tak sanggup. Sebabnya dah ada alternatif lain untuk dapatkan pakaian renang yang lebih murah. Korang boleh tengok sendiri dalam gambar kat bawah ni.


Agak-agak korang berapa kos nak buat baju renang ni kan?Hakhakhak…

Tags: Pakaian renang jimat kos, Pakaian renang plastik, Pakaian renang lawak, jenis Pakaian renang, budak pakai Pakaian renang kelakar, apakah Pakaian renang, gambar Pakaian renang sexy, Pakaian renang murah, dimana nak dapat Pakaian renang, gambar kelakar lawak lucu menarik

37 responses to “>[Gambar] Pakaian renang yang paling jimat kos

  1. tieha ismail January 23, 2011 at 3:22 am

    >ader lagi yang jimat…tayah pakai pape….hikhik

  2. anamizu January 23, 2011 at 3:28 am

    >cik ana sokong tieha!! hak3recent post : |suke ke word verification???|

  3. Tuan-Belog January 23, 2011 at 3:46 am

    >@tieha ismailhaha…sape la yg snggup wat cmtu yerk?nk gk skodeng….hahah…

  4. bee January 23, 2011 at 4:05 am

    >haha jgn kan yg jimat ..yg mahal pun tk sanggup nk pakai!

  5. Tuan-Belog January 23, 2011 at 5:10 am

    >@beehehe…tau xpe…watpe la nk pkai bju cmtu kn…

  6. KUREKURE COMEL January 23, 2011 at 5:19 am

    >hahaha…bijak betul bdak ni….plastik digunenye….

  7. john January 23, 2011 at 5:34 am

    >wakakaka kretif betul..

  8. Seimura January 23, 2011 at 5:34 am

    >tak tahu berenang. huhuh.

  9. saiful January 23, 2011 at 6:41 am

    >owh!fesyen terbaru ni,hehehe

  10. Belalang Hijau January 23, 2011 at 7:58 am

    >betul2 seorang yg jimat…hahaha

  11. areripe January 23, 2011 at 7:59 am

    >seksi betul kalau buat lagu ni.time kecik-kecik boleh la.kalau dah besar memang tak dapoat la jed!im already followed your blog!and if u think my blog interesting, u can do the same thing!

  12. cik-terompah January 23, 2011 at 8:06 am

    >2 3 kali ak tgk.. baru ak paham.. hahahaha..biol

  13. Siti Safiyyah January 23, 2011 at 8:57 am

    >cepat2 scroll down part gambar2 tu..cekci cekce.. ;P*tengok gambar last baru paham..haha,

  14. Wahida Nasution Thakhrim January 23, 2011 at 1:58 pm

    >lelaki atau perempuan pun boleh pakai.. he3

  15. Dawa January 23, 2011 at 11:10 pm

    >jimat dan praktikal. hehe

  16. Anonymous January 24, 2011 at 2:48 pm

    >ciannyee..dak ni teringin sgt kot nk mndi, tp xdak baju mndi…isk3…

  17. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:47 pm

    >@KUREKURE COMELhehe…dak ni pndai berjimat cermat tu…

  18. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:47 pm

    >@Seimurahakhakhak…kantoi…same la kite…

  19. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:48 pm

    >@saifulteringin ke nk pakai bro?haha…

  20. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:49 pm

    >@areripeok pe kalau dah besar wat cmtu…

  21. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:49 pm

    >@cik-terompahlaaa…nape lmbt sgt nk bleh phm tu?ish3…pelik plak…

  22. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:49 pm

    >@Siti Safiyyahhaha…org baca la cite dulu smpai abeh…ni maen skip gtu mane aci….

  23. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:50 pm

    >@Dawahaha…btol la tu…nk pakai pn sng…

  24. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:51 pm

    >@Anonymoushehe…sekurangnya dia ada usaha nk tutup tu…hehe…

  25. Tuan-Belog January 24, 2011 at 11:51 pm

    >@papabearhehe…berfikiran luas ni…

  26. izzafey January 31, 2011 at 6:41 pm

    >teringat pulak pada zaman kanak2 dulu, zaman kanak2 lah apaling best sekali…hidup nk gembira je,skrg dok pikir pasal hutang la, rumah, anak bini, kereta, kerja2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: