Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>[Gambar] Dilarang letak gambar sendiri di internet

>
Aku rasa kebanyakan daripada korang mesti dah tengok gambar ni kan? Macamana daripada satu gambar ni boleh bertukar menjadi pelbagai gambar yang lucu. Haha…Tapi hari ni aku bawakan beberapa tambahan gambar yang aku jumpa masa surf internet jap tadi. Rajin plak diorang ni photoshop yerk.

Gambar Credits to LolSnaps dan Blogambar.












Nota Dahi: Selepas ni mesti mana-mana blogger yang letak gambar diorang dalam blog tu akan fikir panjang nak buang ke tak gambar tu. Hakhakhak…Dun worry la sume. Ni keje budak nakal je yang suka kenakan orang. InsyaAllah tak akan jadi kat korang punya. Kesian betul budak ni. Tak pasal-pasal glemer sebab gambar ni.

15 responses to “>[Gambar] Dilarang letak gambar sendiri di internet

  1. cik bunga January 17, 2011 at 9:18 am

    >isk2…kejam tul…ni yang takut ni…

  2. Nurul Nasuha January 17, 2011 at 10:12 am

    >hak3.. sian btowl sapew yg kene tu..

  3. Tuan-Belog January 17, 2011 at 11:38 am

    >@♥ LULU ♥haha…tkut dh ke Lulu?haha…

  4. Tuan-Belog January 17, 2011 at 11:38 am

    >@cik bungakeje org yg dengki ni…dun wury la…

  5. Siti Safiyyah January 17, 2011 at 1:20 pm

    >yg last skali tu tak tahan tu..haha, hampeh la sape yg buat ni..sian dia kan? ;P

  6. Tuan-Belog January 17, 2011 at 2:08 pm

    >@Siti Safiyyahhaha..tu la psl…sape punya kerja la sume ni…

  7. ammboi January 19, 2011 at 3:44 am

    >hehehe… kesian…sapa la yang penaya kat dia..ni konfom 1DUNIA melihat keajaibannya…

  8. chenta hatie January 19, 2011 at 7:58 am

    >haha.rajen gile sape yg edit..

  9. Tuan-Belog January 19, 2011 at 8:49 am

    >@ammboihaha…xtau la sape punya keje bro…mmg tersebar luas dh gmbar ni…tp lawak dowh…

  10. Tuan-Belog January 19, 2011 at 8:50 am

    >@sopnk wat cmne sop…bdk tu dh jadi model dh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: