Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>[Video] Prank yang paling kejam 18SG

>Uit korangs. Apa kabor sumenye? Hari ni aku nak buat segmen baru lagi ni pasal video-video menarik yang aku ambil dari youtube. Ok pada post sebelum ni aku ada post video pasal prank Remi Gaillard kan? Tapi aku rasa Remi Gaillard tu bukan kejam sangat pun.

Hari ni aku ada satu video nak share dengan korang. Prank ni lagi kejam berbanding apa yang Remi Gaillard lakukan. Korang boleh tengok sendiri. Terguling-guling aku tengok video ni.

Nota Dahi: JANGAN sesekali cuba prank ni kepada rakan-rakan, saudara mara mahupun anak penghulu kampung anda! Ingat tu! Kahkahkah…terbang beb…

Ni ada satu lagi video yang aku nak kongsi dengan korang. Moralnya korang jangan cuba-cuba buat prank ni kat member-member korang nanti tak pasal-pasal diri korang sendiri akan terkena.

5 responses to “>[Video] Prank yang paling kejam 18SG

  1. ammboi January 7, 2011 at 4:38 am

    >mmm…ni pon dasat jugak.. teruskan usaha bro…

  2. Imeldot January 7, 2011 at 12:07 pm

    >hahahaha blh buat..weee

  3. Tuan-Belog January 7, 2011 at 1:26 pm

    >@Imeldothaha…xbek tau buat kt org cmni…kang xpsl2 msuk spital…haha…

  4. ZulkifliMN February 1, 2011 at 2:47 am

    >aku belum cukup sporting untuk prank yang mencederakan aku..

  5. mawardi February 1, 2011 at 7:36 am

    >benar nggak boleh ditiru

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: