Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

[Gambar] Dibaham Piranha

Korang mesti kenal ikan Piranha bukan? Luaran ikan ni nampak comel je tapi hakikatnya ikan yang bersaiz kecil ni boleh membunuh anda! Jom tengok gambar mangsa dibaham Piranha. Tinggal tulang je beb…





“Cerita disebalik gambar: Sebuah excavator telah terjatuh dalam sebuah sungai di amazon. Ketika itu pekerja sedang membuat saluran gas melalui sungai terbabit. Pekerja tersebut cuba untuk keluar daripada excavator dengan memecahkan kaca tetapi tangan pekerja tu telah terkena serpihan kaca hingga keluar darah. Sebab tu la ia menarik perhatian piranha.”


Sumber: Forum Kaskus

“Ni adalah trailer filem Piranha yang ditayangkan baru-baru ni. Tapi AWAS! Filem ni hanya untuk tontonan dewasa SAHAJA! Yang belum berumur 18 tu sila tutup cepat-cepat tau!”

Korang pernah tengok orang kenduri mayat? Klik sini

 

32 responses to “[Gambar] Dibaham Piranha

  1. Nadia arRumaisha January 4, 2011 at 2:51 pm

    >pernah tengok citer piranha tp memang sangat tidak sesuai laaa….huhuhu

  2. Wahida Nasution Thakhrim January 4, 2011 at 2:55 pm

    >sampai nampak tulang.. dasyat!!

  3. Tuan-Belog January 4, 2011 at 3:07 pm

    >@Nadia arRumaishahehe…tau xpe….byk unsur2 menghairahkn…

  4. laksamberlipat January 4, 2011 at 3:21 pm

    >giler laksam laa…hahahaha

  5. ♥cutebabygirl♥ January 4, 2011 at 3:32 pm

    >gile serammmmmmmmtp nmpk cm patung pn ade. haha

  6. Syafiq Rosli January 4, 2011 at 3:41 pm

    >nasib baik lah dekat mlysia xde..

  7. ray ban malaysia January 4, 2011 at 3:55 pm

    >aku tengok cita piranha ni memang menyeramkan

  8. amny.. January 4, 2011 at 4:00 pm

    >ishhh..seram sejuk tgok!!

  9. Belalang Hijau January 4, 2011 at 4:14 pm

    >belalang pernah tgk gambar nih melalui email…tp x paham cerita sebab tulis dlm bahasa thai…terima kasih la sebab dah kasi belalang paham…hahaha

  10. kechik yg comey January 4, 2011 at 4:17 pm

    >piin piin..subhanallah…gulpp

  11. Tuan-Belog January 4, 2011 at 4:17 pm

    >@Belalang Hijauhehe…no hal punya belalang..sharing is caring…Tuan Belog mmg caring kt belalang pun…hakhakhak…

  12. Sindarella January 4, 2011 at 5:40 pm

    >grr~^^ dah tgk dahh citer piranha nihh..

  13. ! Encik Nakal ! January 4, 2011 at 11:50 pm

    >auww..auwww~~~tktnya i tgk ikan piranha ni..ganas la u~~~hahaha

  14. || amira || January 5, 2011 at 2:55 am

    >dasat2..seram menengoknye .huhu

  15. ummiarissa January 5, 2011 at 3:42 am

    >saya memang tak boleh tengok mayat2 yang sebegini… dah pening kepala ni..aduh!

  16. Tuan-Belog January 5, 2011 at 4:22 am

    >@! Encik Nakal !aawww u ni…penakut betul…tgk i ni taf taww~kahkahkah…

  17. Boyz_ed January 5, 2011 at 1:43 pm

    >Alhamdullilah,skrng xder kat Malysia !!!

  18. RuSh D January 5, 2011 at 3:34 pm

    >mmg bahaya ikan nie..selamat m'sia takde ikan nie…

  19. ammboi January 6, 2011 at 4:26 am

    >iskh2…dasat kan…

  20. APAN January 6, 2011 at 1:41 pm

    >brutal betol camtu…

  21. Tuan-Belog January 6, 2011 at 3:16 pm

    >@APANpiranha bro…kecik2 cili padi…

  22. FarhanaRuiszz♥ January 7, 2011 at 9:31 am

    >seram ! btw dah tnguk crta pirana tue . mmg ta bagus aa ..

  23. Pangkah Bulat January 10, 2011 at 6:53 am

    >perghh.. ikan2 lain tu jumpe dlm tulang belulang die pe?Just blogwalking from PangkahBulat!!!Jom layan entry terbaru!!!http://pangkahbulat.blogspot.com/

  24. sollehahn February 26, 2011 at 3:01 am

    >pergh…licin daging…tinggal tulang jer…seram giler

  25. Tuan-Belog February 26, 2011 at 3:44 am

    >@FarhanaRuiszz♥eh tgk gk cite peranha tu?bhye2…hehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: