Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Soalan yang TIDAK patut ditanya – Ustaz Azhar Idrus

>“Malaikat Jibril ditugaskan untuk menyampaikan wahyu kepada Nabi Muhammad SAW. Tapi sekarang Nabi Muhammad SAW sudah wafat. Jadi apa yang Malaikat Jibril buat sekarang ni?” Kalau korang dengar soalan macam ni rasa-rasa korang gelak tak?

Begitulah antara soalan yang ditanya ketika ceramah Ustaz Azhar. Aku dapat video ni pun dari facebook. Ada ke patut tanya soalan macam tu. Aku pun gelak kalau dengar ada orang tanya soalan macam tu. Korang tengok la video kat bawah ni yerk.

Nota Dahi: Fikir dulu sebelum bertanya sesuatu. Tidak salah untuk bertanya tapi biarlah boleh diterima akal. Selamat beramal…

4 responses to “>Soalan yang TIDAK patut ditanya – Ustaz Azhar Idrus

  1. nenek moden January 6, 2011 at 1:43 pm

    >manusia nie memang suke b'tanye..smpi bende yg logik pun jd x logik..t'lbh pikir..wallahualam..

  2. Shahrizmir January 27, 2011 at 11:21 am

    >Ustaz ni kan seorang ilmuan Islam,sepatutnya dia menjawab soalan yang diajukan kepada dia kerana mungkin orang itu tidak mengetahui jawapannya.Ataupun ustaz tu yang takde jawapan.

  3. fadli February 12, 2011 at 5:17 am

    >@ShahrizmirJawapan ustaz tu dah betul dah.Kita mane tau malaikat tu buat apa.Itu benda ghaib.Allah je tau..tu la jawapan yang sebetulnya…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: