Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Jom layan lawak giler Remi Gaillard

>Korang pernah dengar tak nama Remi Gaillard? Kalau tak pernah dengar lagi korang baca sampai habis yerk. Aku yakin korang tak akan rugi kalau baca pasal Remi Gaillard ni. Aku dah pun mintak sedikit bantuan dari Wikipedia pasal Remi Gaillard ni.

Kalau korang nak tau, Remi Gaillard ni adalah seorang ‘prankster’ yang sangat glemer dalam youtube. Aku tak tahu la kat luar macamana. Tapi kebanyakan video beliau dalam youtube telah melebihi 10juta view. Bayangkan! Remi ni dlahirkan pada 7 February 1975 dan dia berasal dair Perancis. Korang baca selebihnya pasal Remi kat wikipedia ye. Aku malas nak translate sume.

Aku pasti korang tak akan kering gusi layan semua video Remi Gaillard ni. Lagi berkesan kalau korang tengok ramai-ramai. Kat bawah ni aku letak 5 video je. Kalau korang nak tengok lagi korang buka je youtube dan cari Remi Gaillard.

Satu lagi aku salute kat Remi ni sebab dia memang terer bab freestyle ni. Korang boleh tengok sendiri video kat bawah ni. Aku pun macam tak pecaya je tengok video ni.

Nota Dahi: Amacam? Dapat release tension tak? Kalau tak dapat hilangkan tension gak korang tido je la lagi bagus. Selamat melayan la yerk…

9 responses to “>Jom layan lawak giler Remi Gaillard

  1. deCrewz January 2, 2011 at 4:27 am

    >Kepala dia nie mmg tak pernah kering ngan idea..

  2. nUmara... January 2, 2011 at 4:30 am

    >ngantuk while waiting 4 d video to load.. ngeee…:pxpnh dgr pon psl die ni… haha! ade jgk org mcm ni…

  3. Tuan-Belog January 2, 2011 at 5:36 am

    >@deCrewztu la psl…muka plak tu selamba giler…

  4. Tuan-Belog January 2, 2011 at 5:36 am

    >@nUmara…haha…try la kenal2..kompom best layan…

  5. Fitrihadi.com January 2, 2011 at 9:13 am

    >hahhaa sengal ar mamat ni punya idea..adehhh

  6. Tuan-Belog January 2, 2011 at 9:41 am

    >@Fitrihadi.compart kelawar tu aku plg suka…guling2 aku tgk….haha…

  7. Syafiq Rosli January 2, 2011 at 12:10 pm

    >haha..dia memang macam skit jiwa kot..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: