Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Mitsubishi Evo X vs Naza Kia Forte

>Selepas berjaya menggunakan kenderaan Mitsubishi Evo X sebagai kenderaan peronda di lebuhraya, Polis Diraja Malaysia (PDRM) sekali lagi tampil dengan kenderaan peronda terbaru iaitu Naza Kia Forte. Aku pun tak pasti kereta ni betul-betul digunakan ataupun tidak. Keje pun mesti elok-elok yerk aban polis.



“Kenderaan terbaru PDRM, Naza Kia Forte”




Nota Dahi: Best plak keje polis ni eh. Dapat plak tu bawak keta yang best. ‘Siyes’ly aku memang minat giler kat Forte yang kaler hitam tu. Nampak elegant gilak. Hakhak…

4 responses to “>Mitsubishi Evo X vs Naza Kia Forte

  1. all9m creation February 2, 2011 at 5:13 pm

    >best drive forte..kale etam mati lgitu…nice..

  2. Anonymous February 20, 2011 at 4:02 pm

    >tgk tulisan BA kat blkng krta..ni krta BUKIT AMAN…spesel unit jer bleh bwk kete ni..

  3. Tuan-Belog February 20, 2011 at 11:37 pm

    >@Anonymousowh…bru tau…thanx for the info…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: