Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Kepala anjing tersangkut pada lubang dinding

>
LOS ANGELES – Kepala seekor anjing tersangkut pada sebuah dinding di taman rumah milik tuannya di sini kelmarin. Kepala anjing berusia lapan bulan yang diberi nama Rebel itu tersangkut selepas ia mahu memeriksa lubang tersebut.

Nasibnya baik apabila seorang rakan tuannya mendengar salakan anjing tersebut dan menghubungi pihak berkuasa perkhidmatan haiwan.

Pegawai-pegawai sebuah agensi perkhidmatan haiwan yang tiba tersebut kemudian melipatkan telinga haiwan itu dan menolak muka Rebel ke belakang lubang tersebut.

Mereka mengambil masa kira-kira 30 minit untuk melepaskan haiwan berkenaan. – Agensi

Sumber: Kosmo

Nata Dahi: Kahkahkah…berita macam ni pun boleh wujud dalam paper. Pasni aku nak try la sumat kepada tenggiling kat dinding rumah aku, nak tengok dapat masuk Kosmo ke tak. Hakhakhak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: