Blog Berita Ringkas

Just another WordPress.com site

>Wow! Index Google Kurang Dari 2 Hari

>
Alhamdulillah selepas aku cek google tadi, blog wow!Berita ni dah pun diindexkan dalam search engine. Bangga gilak dowh! Kehkehkeh…Walaupun blog ni baru berusia kurang 2 hari dah merangkak masuk kat search engine ye.

Selain tu aku dapat gak backlink dari 2 orang blogger kat bawah ni:

Thanks to Matahari dan Cik Liya sebab sudi memberi backlink kepada blog aku ni yerk. Skang aku nak bagi balik backlink kat korang.

Nota Dahi: Sape lagi nak backlink dari blog buruk aku ni rajin-rajin la menyinggah dan mengomen yerk. Nantikan kehadiran domain baru blog aku ni yerk. Adios.

5 responses to “>Wow! Index Google Kurang Dari 2 Hari

  1. fyna December 27, 2010 at 8:26 am

    >congrats….jom follow2 blog sy…

  2. Tuan-Belog December 27, 2010 at 8:34 am

    >@fynatenkiu…nk poloo blog mana satu eh?byk sgt blognye..hehe…

  3. cik lya December 27, 2010 at 10:44 am

    >aiseh..tengs yaw tuan belog🙂

  4. matahariku December 27, 2010 at 2:18 pm

    >semoga blog Tuan Belog akan lebih diminati…InsyaAllah

  5. Tuan-Belog December 27, 2010 at 2:37 pm

    >@mataharikuInsyaAllah…mudah-mudahan masin mulut tuan…@cik lyawelcome…xde hal punya…

Leave a Reply

